Serwis firmy HuzarCom oferuje naprawy:

service  komputery stacjonarnych

  laptopów

  monitorów

  drukarek

  telefonów

  tabletów

  pozostałego sprzętu komputerowego.

Status naprawy

Aby sprawdzić status naprawy sprzętu oddanego do naszego serwisu prosimy wprowadzić na stronie  http://www.status.huzarcom.pl/ numer naprawy z protokołu przyjęcia sprzętu do serwisu

Cennik najczęściej świadczonych usług (orientacyjne ceny netto stosowane od początku 2022 r.):

  • reinstalacja systemu Windows z instalacją wszystkich sterowników oraz programów użytkowych typu Adobe Reader, Mozilla Firefox/Google Chrome, program antywirusowy w wersji darmowej, program do tworzenia plików pdf, pakiet OpenOffice, itp. - 130 zł
  • reinstalacja systemu Windows z zachowaniem istotnych danych oraz z instalacją wszystkich sterowników i programów użytkowych typu Adobe Reader, Mozilla Firefox/Google Chrome, program antywirusowy w wersji darmowej, program do tworzenia plików pdf, pakiet OpenOffice - 180 zł
  • klonowanie systemu pomiedzy dyskami twardymi - 100 zł
  • instalacja pojedynczego sterownika lub programu - 20 zł
  • konserwacja układu chłodzenia w komputerze stacjonarnym - od 60 zł
  • konserwacja układu chłodzenia w laptopie - od 120 zł
  • odwirusowanie komputera, usunięcie denerwujących reklam i niechcianych aplikacji - od 80 zł 
  • naprawa układu zasilania w laptopie - około 200 zł
  • wymiana matrycy w laptopie - od 60 zł 
  • reflow układu graficznego lub mostu w laptopie - około 250 zł
  • wymiana układu graficznego lub mostu w laptopie - około 450 zł 
  • wymiana gniazda zasilania w laptopie/tablecie - około 150 zł
  • wymiana klawiatury, napędu lub dysku w laptopie - od 50 zł

Godziny pracy serwisu:
poniedziałek - piątek: 09:00 - 17:00
soboty: 9:00 - 14:00
niedziele: nieczynne

Regulamin Serwisu firmy HuzarCom Łukasz Huzarski (kliknij tu, aby pobrać regulamin w pdf)

  1. Akceptacja regulaminu
      • Pozostawienie sprzętu w Serwisie oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji usługi.
  2. Przyjęcie i odbiór sprzętu
    • Każdy Klient otrzymuje pokwitowanie serwisowe, które jest wymagane przy odbiorze sprzętu.
    • W przypadku braku pokwitowania sprzęt może zostać wydany po okazaniu dowodu tożsamości bądź posiadania przy sobie telefonu z numerem podanym przy zgłoszeniu naprawy.
  3. Czas i realizacja naprawy
    • Czas naprawy jest orientacyjny i może ulec wydłużeniu.
    • Naprawy realizowane są w kolejności zgłoszeń.
    • Serwis może wykonać naprawę bez wcześniejszej zgody Klienta do kwoty 150 zł netto.
  4. Opłaty za przechowywanie sprzętu
    • Za sprzęt nieodebrany w ciągu 60 dni roboczych od poinformowania Klienta naliczana jest opłata magazynowa 5 zł za każdy dzień.
    • Brak możliwości skontaktowania się z Klientem z przyczyn niezależnych od Serwisu nie zwalnia z opłaty.
    • Po 90 dniach nieodebrany sprzęt zostaje uznany za porzucony i przechodzi na własność Serwisu na podstawie art. 180 i 181 Kodeksu Cywilnego.
  5. Zakres odpowiedzialności Serwisu
    • Serwis nie ponosi odpowiedzialności za:
      • dane pozostawione na nośnikach (Klient powinien wykonać kopię zapasową przed oddaniem sprzętu),
      • treści znajdujące się na nośnikach danych, jeśli są niezgodne z prawem,
      • ewentualne inne usterki, które mogą pojawić się w wyniku obecnej awarii (np. zwarcie, zalanie),
      • uszkodzenia mechaniczne sprzętu po jego odbiorze przez Klienta.
    • Na życzenie Klienta Serwis może odpłatnie podjąć próbę archiwizacji danych – skuteczność zależy od stanu nośnika.
  6. Diagnostyka i ekspertyza
    • Oględziny, wycena i naprawa dotyczą jedynie usterek zgłoszonych przez Klienta.
    • Serwisant może nie wykryć innych problemów niewskazanych przez Klienta.
    • W przypadku rezygnacji z naprawy Serwis może naliczyć opłatę za ekspertyzę w wysokości 20-100 zł netto, w zależności od poświęconego czasu i zużytych materiałów.
  7. Wymienione części i odpady
    • Wymienione podzespoły są utylizowane, chyba że Klient zgłosi chęć ich zatrzymania przy oddawaniu sprzętu.
  8. Gwarancja
    • Serwis udziela gwarancji na wykonaną naprawę według indywidualnych ustaleń z Klientem.
    • Dowodem gwarancji jest Karta Naprawy, paragon lub faktura VAT.
    • Gwarancja nie obejmuje:
      • oprogramowania (np. systemu Windows) ani infekcji wirusowych,
      • uszkodzeń mechanicznych, zalania i przeróbek wykonanych przez Klienta,
      • awarii wynikających z braku konserwacji (np. niedrożny układ chłodzenia),
      • losowych uszkodzeń niezależnych od eksploatacji (np. klęski żywiołowe).
  9. Transport i stan sprzętu
    • Koszt dostarczenia sprzętu do Serwisu ponosi Klient.
    • Klient jest zobowiązany do odpowiedniego zapakowania sprzętu – Serwis nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w transporcie.
    • Sprzęt musi spełniać podstawowe warunki higieniczne – w przeciwnym razie Serwis naliczy opłatę za czyszczenie.
  1. Serwis zewnętrzny
    • Serwis zastrzega sobie prawo do przekazania sprzętu do zewnętrznego serwisu w celu naprawy podzespołów elektronicznych, w szczególności płyt głównych.
  1. Ochrona danych osobowych
    • Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000).
    • Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych dostępne są w siedzibie Serwisu oraz na stronie huzarcom.pl/about/polityka-prywatnosci/.